Efter en väl utarbetad projektplanering har vi under hektiska dagar tillsammans med Kero producerat en mängd material. Vi har lyssnat till historier, fångat naturen ovanifrån och byggt pusslet för att förena en traditionell katalog med webb, sociala medier, Google och e-handel.
Berättelsen börjar i katalogen och fortsätter på webben med film och fler historier. Vi delar med oss av vida vyer på Keros egna modevisning på Vassikavouma. Läs och titta också på Emma Keros egna smultronställe där hon kopplar av och hittar ny energi. Inspireras av matkonstnären Björn Ylipääs smakkunskap och kärleken till sin hemtrakt.
En fullspäckad katalog som tillsammans med kampanjwebb, sociala medier samt Google-strategi ger fler människor möjligheten att upptäcka Kero.
Varsågod - Ta steget in i Keros vardag.
Arbetsgrupp
CD: Marcus Zerpe
AD: Pierre Johansson
Copy/story: Ludde Wästfelt
Videoproduktion: Robert Wårgren
Efterbearbetning video: Pablo Casilla
Foto: Tomas Bergman, Sluice AB
Kero i Sattajärvi har har varit Formsmedjans kund sedan 2008. Arbetet började med värdegrundsarbete som mynnat ut i strategiska dokument och ramar som sedan överförts i årliga aktivitets- och kampanjplaner.
Vi hjälper våra kunder att bygga och utveckla sina varumärken – och med det skapa bättre affärer.