Hoppa till innehållet
19 apr 2018

Hanssons Kitchen blir Färgaregatan

Idag öppnar Färgaregatan – Sött & Salt upp portarna i Boden. Ett tydligt koncept som fyller en viktig funktion i Bodens utbud av restauranger.

Formsmedjan har tillsammans med ägarna Ulrika Granström och Monica Nyman processat fram en varumärkesplattform som sedan mynnat ut i grafisk identitet, logotype, ikoner, webbsida, etiketter och skyltning. Under sex månader har vi tillsammans arbetat fram konceptet och idag kan du göra ditt premiärbesök.

- Vi har jobbat med Marcus och Formsmedjan i fyra år. Under den tiden har han lärt känna oss, och när den nya varumärkesplattformen skulle utarbetas så var allt då enkelt, han förstod oss helt, allt var så smidigt och kärnfullt! Vi är supernöjda med vår kommunikationsbyrå!
Ulrika Granström, delägare

Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att få vara med på den nya resan med Färgaregatan som nu börjar.

Arbetsgrupp Formsmedjan
Marcus Zerpe, Varumärkesstrateg & CD
Pierre Johansson, Art director
Anne-Mieke Wiklund, Projektledare
Pablo Castilla, Web direction
Robert Wårgren, Fotograf

Alla nyheter

Nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev.

Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du att vi lagrar dina kontaktuppgifter enligt vår integritetspolicy till dess att du säger upp prenumerationen.