I år fyller Kero 90 år och firar nu med öppet hus i Sattajärvi. Det anrika företaget har funnits sedan 1929 och vi har haft äran att vara med sedan 75-årsdagen.
Vi har arbetat med Kero sedan 2004, vår allra första kund – redan innan Formsmedjan bildades. Det började med värdegrundsarbete, som följdes av strategiskt arbete och aktivitetsplaner. Under 15 år har vi hunnit göra en hel del förutom strategi och affärsutveckling ihop – produktutveckling, produktdesign och visuell identitet, till exempel.
Vi tycker att det är grymt att få vara en del i att arbeta med och vårda ett så anrikt företag. Kero är kanske mest känt för produktionen av näbbskor men verksamheten är betydligt större än så. Visste du att de både garvar skinnen och syr produkterna i lokalerna i Sattajärvi?
Onsdag 18/9 kl. 15-20 är det öppet hus hos Kero för den som vill vara med och fira. Missa inte!
Vi hjälper våra kunder att bygga och utveckla sina varumärken – och med det skapa bättre affärer.