Formsmedjan x Neticle
The greenest brands in Sweden
Välkommen på webinar med temat ”The greenest brands in Sweden – What does the internet think about local sustainability initiatives?”.
Just nu pågår stora industrisatsningar med klimatprofil i norra Sverige – men hur går diskussionerna och vad får det för effekter på varumärkeskommunikation?
Hur pratar vi på nätet om en hållbar framtid? Det här har Neticle undersökt med en social listening-analys, där de har analyserat offentligt tillgängligt innehåll från nätet som berör hållbarhet.
Webinariet tar plats onsdag 16 juni kl 15.30 via Zoom.
De mest framträdande insikterna vi kommer att belysa:
- Hur har Teslas rykte online förändrats under de senaste månaderna?
- Vilka är hörnstenarna i effektiv grön kommunikation?
- Hur kan en hållbar företagsprofil stödja rekrytering?
- Folkets röster om Sveriges ansvarsfulla investeringar
Panelen:
Christoffer Gramner, projektledare och strateg på Formsmedjan
Mattia Namar, insights manager på Neticle
Anmäl dig här:
Sociala medier
Via sociala medier utvecklar vi våra kunders relation till sina kunder, driver trafik för konvertering på webbplatser och virala kampanjer för ökad varumärkesspridning.